سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


نمایش موضوع ها - fatemeh1600

صفحه: [1] 2 3
1
گرافیک، جدول و شکل / عکس داخل متن
« : اكتبر 02, 2014, 06:18:50 pm »
سلام
در فایل pic-in-text پیوست شده،  از بسته wrapfigبرای درج عکس در متن استفاده شده است. متاسفانه عکس دوم در جای اصلی خود قرار نمی‌گیرد. (نمیدانم ایراد کارم کجاست) در فایل دوم  با استفاده از parshape  و بالا آوردن پاراگراف این کار را انجام داده‌ام. آیا این روش من‌درآوردی  (تغییر parskip) مشکلی ایجاد نمی‌کند؟ آیا با همین دستور parshape  می‌توان  وسط سرها را خالی کرد تا عکس را بجای راست یا چپ صفحه در بین متن آورد (یعنی دو طرف عکس متن باشد؟

2
با سلام.
همواره دیده می‌شود کسانی که برای اولین برای در این تالار عضو و سوال مطرح می‌کنند این کار را بدون ارسال فایل کمینه  انجام می‌دهند و بارها این سوال تکراری از سوی دیگر کاربران مطرح می‌شود که چرا فایل کمینه نفرستادی؟
من فکر می‌کنم که دلیل اصلی آن است که این افراد همانند عضویت در سایتهای دیگر بدون خواندن این قوانین نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام اقدام می کنند.
 ایا بهتر نیست توضیحات  بند دوم قوانین تالار در بالای  صفحه ارسال  موضوع جدید نیز درج گردد؟

3
سلام. من امروز تکلایو ۲۰۱۳ را حذف و بجای آن ۲۰۱۴ را نصب کرم اما  در خروجی فایل‌های من حرف ه چاپ نمی‌شود. در صورتی که  با تک لایو قبلی بدون مشکل خروجی دارم.الان یک فایل  خیلی ساده درست کردم و دیدم وقتی حرف ه اول کلمه باشد چاپ نمی‌شود

4
حروف‌چینی مستندات / پوستر
« : مه 19, 2014, 08:46:00 am »
سلام. در فایل پیوست دستور shade  از  بسته tikz در داخل محیط بلوک  عمل نمی‌کند ولی خارج از آن مشکلی ندارد. آیا روشی برای تصحیح این مشکل وجود دارد؟

5
Xindy / آپدیت glossaries و مشکل واژه نامه
« : نوامبر 30, 2013, 10:19:49 am »
 آیا کسی جدیدا از واژه نامه استفاده کرده؟
 با آپدیت جدید بسته glossaries ، در  اجرای فایل  Vajenameh که آقای آوجی در تالار قرار دادند خطا ظاهر می شود.

6
اسلاید Beamer / فعال نمودن hyphen
« : نوامبر 27, 2013, 08:51:38 am »
سلام من یک پوستر لاتین با استفاده از beamer آمداه کردم   ولی انتهای سطرهای آن هم‌تراز نیستند. ایا  ویژگی   hyphen به طور خودکار نباید فعال باشد؟ اگر نه چطور میشه این کار رو کرد؟

7
گرافیک، جدول و شکل / زودتر شکستن جدول بلند
« : اكتبر 25, 2013, 03:14:27 pm »
سلام. در فایل پیوست یک جدول بلند با xtab ایجاد کرده‌ام. با وجود اینکه ارتفاع متن را ۲۴ سانتیمتر تعریف کردم ولی جدول‌ها خیلی زودتر شکسته می‌شوند

8
سبک نوشتار / تغییر نام کلاس
« : اكتبر 05, 2013, 09:17:46 am »
سلام. من قصد دارم از با تغییر یک کلاس خاص اقدام به تهیه کلاس مورد نظر خودم بکنم. چطور می‌تونم نام این کلاس را عوض کنم؟ هر تغییری که در فرامین تعریف شده در کلاس ایجاد می‌کنم اجرا می‌شود و مشکلی ندارم. اما وقتی نام کلاس را تغییر می‌دهم خطا میگیره.

9
حروف‌چینی مستندات / قالب مثال
« : اكتبر 01, 2013, 03:11:04 pm »
سلام. از من خواسته شده تا یک راهنمای ساده برای استفاده دانشجویان بیشتر حاوی مثال‌های متنوع باشه آماده کنم. می‌خواستم یک قالب برای مثال‌ها آماده کنم که دست و پاشکسته یکی در فایل پیوست درست کردم ولی چند تا مشکل داره
۱- خیلی ناشیانه است و استفاده از آن کمی وقت گیر و مشکل است.
۲- در سمت راست کادر، خروجی مثال در وسط  قرار داره ولی بهتره  در بالا قرار بگیره.
 دوستان عزیز اگه راه بهتری دارند ممنون میشم مرا راهنمایی کنند.

10
سلام. چرا با آپدیت میک‌تک سیمرغ به بسته ها اضافه نمیشود.

11
با سلام. برای نوشتن تعدادی تقدیر نامه  یا گواهی با عنوانهای مختلف و متن ثابت  روشی وجود دارد  عنوانها یا اسامی  یکجا داده شود و در خروجی برای هر عنوان یک صفحه تقدیرنامه  چاپ گردد؟ 

12
اسلاید Beamer / پوستر فارسی
« : اوت 30, 2013, 03:56:12 pm »
فایل زیر با تغییر یک پوستر انگلیسی بدست آمده است. لطفا اگه بدرد بخور بود  و استفاده نمودید، در صورت ایجاد  تغییر، فایل آن را برای استفاده سایرین در همین پست اضافه نمایید. رنگ‌های نا هماهنگی که بکار رفته صرفا به خاطر آن است که دوستان در تغییر آن براحتی بتوانند دستور آن را پیدا کنند. بخاطر حجم فایل آ» را در دو پست می‌اورم

13
با سلام. اگه بخواهیم سایز فونت پیش فرض را تغییر بدیم چکار باید کرد. آیا باید با دستور
‎\settextfont
آن فونت را مجددا فراخوانی و تغییر سایز داد یا دستور دیگری برای این کار وجود دارد؟

14
در فایل پیوست بکارگیری همزمان بسته‌های mdframed و ntheorem ایجاد خطا می‌کند. دوستان اگه ممکنه راهنمایی فرمایند.

15
سلام.
 چطور میشود  عنوان یک موضوعی که قبلا در تالار مطرح شده را به قسمت « آخرین ارسالهای تالار» آورد  تا مجددا در دید عموم قرار بگیرد.

صفحه: [1] 2 3