سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - masih

صفحه: 1 [2] 3 4 ... 6
16
بنده خروجی عبارت کوتاه لاتین بدون \lr{} در فونت پارسی مدرن را ندارم.
لطفاً فایل پیوست را ببینید.

17
عمومی / فاصله کرسی خودکار
« : نوامبر 06, 2011, 07:14:14 am »
درود
آیا فایل autobaselineskip-example  فقط با فونت پیش‌فرض زی‌پرشین کار می‌کند؟

18
اگر قلم XB Zar را مستقیم از IRMUG گرفته باشی صفر تو خالی ندارد تازه اگر هم آنی را گرفته باشی که مثلاٍ صفر توخالی دارد صفرش شبیه ه است که خوب نیست. در مورد قلم ایران نستعلیق هم اول از کامپیوترت حذفش کن و از نو نصب کن.
با حذف فونت ایران نستعلیق،)control panel &خروجی فایل به همان صورت است. و اخطار عدم فونت نمیدهد.
سوال: کدوم فونت جزء خانواده فونت ایران نستلیق است؟

19
فایل پیوست را ببینید.لطفاً. در ضمن هر دو فونت را از مرکز دانلود گرفته‌ام.

20
زی‌تک / پاسخ : فاصله افقی محیط enumerate با harfi
« : اكتبر 27, 2011, 07:23:28 am »
چرا که نه؟ در محیط شمارش اولی برچسب‌های شما «اول یا دوم» و در محیط شمارشی سوم «یک و دو» فضای بیشتری از برچسب محیط شمارشی دوم می‌گیرند و فاصله را براساس طول برچسب تنظیم می‌کنند. اگر قبول نداری پرونده ضمیمه را ببین بدون استفاده از زی‌پرشین. حالا آیا به قول شما فاصله‌ها درزست‌اند یا نه؟
فاصله‌ درسته. اما باید ابتدا یا انتهای برچسب‌ها در یک راستا باشن که این در فایل پیوستی شما درسته ولی در فایل پیوستی بنده این‌طور نیست.

21
زی‌تک / فاصله افقی محیط enumerate با harfi
« : اكتبر 27, 2011, 07:03:46 am »
فایل پیوست را ببینید. لطفاً

22
من هنوز هم ارور نمیگیرم اما فایل خروجی که دارم فقط نوشته داره و تصاویر رو نشون نمیده
فایل لوگ رو هم پیوست کردم
تک‌لایو خود را آپدیت کنید.

23
دوست عزیز شما که مثال منو تغییر دادی؟ این مثال رو که آوردی منم به راحتی نمایه سازی می‌کنم. اگه راست می‌گی همون مثالی که من گذاشتم رو بدون نصب جداگانه زیندی بصورت گروه‌بندی نمایه سازی کن.
این هم خروجی مثال شما. همانطور که آقا وفا گفتن بدون گروه بندی.

24
برای تولید نمایه بدون حرف اول در هر بلوک بنده ویرایشگر Texworks را به‌صورت زیر تنظیم کرده‌ام. مثل تنظیماتی که شما برای تولید واژه‌نامه و نمایه روی Texworks انجام داده‌اید. یک نمونه خروجی توسط این تنظیمات را پیوست کرده‌ام.

25
عمومی / کمک به پروژه زی‌پرشین
« : اكتبر 23, 2011, 07:25:28 pm »
مطابق صحبت‌های انجام شده با آقای محمود امین‌طوسی در مورد ایجاد شماره‌ حسابی برای کمک به پروژه زی‌پرشین خواستم نظرات اعضای را در این خصوص بدانم. در ضمن اگه شماره حسابی برای این منظور باز کرده‌اید در قمستی مشخص آن را قراردهید.

26
سلام
برخلاف نظر شما و آقا هادی من به شدت نگران این موضوع هستم. به چند دلیل:
  • بسیاری از دانشجویان دسترسی به اینترنت در خانه ندارند.
  • برخی دسترسی بسیار محدودی به اینترنت دارند و بسیاری از اوقات بروزرسانی فقط زی‌پرشین کافی نیست و باید بسته‌های متعددی بروزرسانی شوند و این کار با دسترسی مثلا با خط تلفن به اینترنت مقدور نیست،
  • تاریخ بسیاری از دستگاهها درست نیست،
  • به دلایل مختلف برخی از سرورهای دانشگاه به اینترنت متصل نیستند و اگر تک‌لایو روی این سیستم‌ها نصب باشد، بروزرسانی مرتب آنها مشکل خواهد داشت،
  • یک هدف آماده‌سازی دی‌وی‌دی ایجاد یک مجموعه بدون مشکل (حداقل تا زمان آماده‌سازی آن) بوده است. کاربران آن باید حداقل اطمینان داشته باشند که تا زمانی که از آن استفاده می‌کنند بدون نیاز به اینترنت پرسرعت می‌توانند از آن استفاده کنند. حتی افرادی که از اینترنت دانلود می‌کنند گاهی به دلیل عدم سازگاری موقتی برخی بسته‌ها یا بروز نبودن سرورهای CTAN قادر به استفاده نیستند.
  • با منقضی شدن تاریخ استفاده از بسته زی‌پرشین، دریافت کنندگان دی‌وی‌دی ممکن است گمان کنند که هدف ارسال کننده کسب درآمد بیشتر بوده است.
  • داشجویی را درنظر بگیرید که باید دو روز دیگر پایان‌نامه‌اش را تحویل دهد و زی‌پرشین منقضی می‌‌شود. اگر دسترسی به اینترنت برای بروز رسانی پیدا نکند چه حالی پیدا می‌کند؟ اگر بروزرسانی کرد و اجرای پایان‌نامه‌اش - که تا دیروز مشکلی نداشت - با خطاهایی مواجه شد چه کند؟
  • آیا هیچ بسته دیگری در CTAN هست که تاریخ انقضا داشته باشد؟
بنا به دلایل فوق تقاضا می‌کنم که در تصمیم خود تجدیدنظر فرمایید. به نظر من این تصمیم بیشتر از آنکه مشوق افراد به بروزکردن توزیع تک آنها باشد، باعث دور شدن آنها از استفاده از زی‌پرشین خواهد شد. شاید دلایل من موجه نباشند که در این صورت دوستان می‌توانند آنها را رد کنند.
با توجه به شرایط استفاده کنندگان از زی‌پرشین با نظرات شما موافقم.

27
من هم تمایل به همکاری دارم.

28
سلام،
با آپدیت کردن مخزن تک لایو، xindy-persian به مخزن اضافه نمی‌شود.

29
برای پانویس کلمات فارسی چند حرفی دچار مشکل میشه واسه حل این مشکل چه کار میتونیم بکنیم؟؟
فایل پیوست را ببینید.

30
یک نمونه پوستر طراحی شده با کلاس a0poster توسط زی‌پرشین با استفاده از بسته  textpos

صفحه: 1 [2] 3 4 ... 6