سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - مسهر باقری

صفحه: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15
61
عمومی / پاسخ : در ارتباط با بحث‌های پیشین
« : آوریل 03, 2013, 07:00:33 pm »
روی حرف شما نمی تونم حرف بزنم. بنابراین در گروه می مونم و از دیدن حاصل زحمات شما لذت می برم.

62
عمومی / پاسخ : در ارتباط با بحث‌های پیشین
« : آوریل 03, 2013, 04:55:18 am »
وفا جان سلام
امیدوارم حالت خوب باشه. راستش دیشب خوابم نبرد و تونستم کمی از حس و حالت رو درک کنم. با مسایل پیش اومده دیگه حضور اندک و ناقصم در این تالار رو به صلاح نمی دونم. از ابتدایی که شما پروژه ی زیپرشین رو شروع کردید دیدم کاری از دستم بر نمیاد جز این که در یافتن باگهای احتمالی زیپرشین کمکتون کنم که همون رو هم نتونستم کامل انجام بدم و از آشنایی با شما بسیار خوشحال شدم و جزو خاطرات شیرین زندگیم خواهد بود. در این بحث آخر که در تالار پیش اومد فقط خواستم ادای دینی کرده باشم و از حق دفاع کرده باشم.
در پایان امیدوارم جامعه ی علمی رو از دانش سرشار خودتون بی نصیب نگذارید و در صورت امکان حساب کابری بنده رو ببندید (راستش خودم گشتم نتونستم).
پیروز و سربلند باشید

63
زی‌تک / پاسخ : حذف بسته‌های ۰۰۰
« : آوریل 02, 2013, 11:46:15 am »
من هم با فرمایشات جناب آقای موسوی موافقم و امیدوارم آقا وفا مسایل پیش آمده رو فراموش کنند و از تصمیمی که گرفتند چشم پوشی کنند.
در پایان لازم می دونم که خدمت جناب آقای امین طوسی عرض کنم که همانور که آقا وفا چند روز قبل گفتند وجود چندین مدیر برای تالار لازم نیست و رویدادهای گذشته این مطلب رو ثابت کرده.  پیشنهاد می کنم که سطح مدیریت تالار رو تنها ایشون و آقا وفا برعهده داشته باشند چرا که مناسب ترین افراد این دو بزرگوار هستند.

64
چرا از تک لایو استفاده نمی کنید؟

65
با آپدیت کردن میک تک یا تک لایو.

66
فکر می کنم این بسته رایگان نیست، درسته؟

فکر می کنم رایگان باشه:
ftp://ctan.mirror.ac.za/language/arabic/arabxetex/arabxetex.pdf

67
به ویژه این بسته با قلم ها و اعراب گذاری که از ویژگی های زبان عربی است، سازگاری دارد.

68
ببخشین بسته‌ای برای این کار در کشورهای خارجی نوشته شده؟
arabxetex

69
زی‌تک / پاسخ : کتابی در ارتباط با زی‌پرشین
« : نوامبر 28, 2012, 12:15:31 am »
با سلام.
از ابتدای پستی که آقا وفا در ارتباط با کتاب زیپرشین ایجاد کردند چند بار خواستم این مطلب رو اینجا مطرح کنم اما صرفنظر کردم. ولی یا دیدن چند پیشنهاد که دوستان مطرح نمودند لازم دیدم چند نکته رو بیان کنم. اگر آقای کارن‌پهلو صرفا قصد چاپ کتاب رو داشته باشند حرف دوستان متین ولی اگر به دنبال کسب درآمد باشند بحث، بحث دیگری است. نمی دونم دوستان تا چه حد با کار چاپ کتاب آشنا هستند اما در اینجا تجربه ی شخصی خودم رو مطرح می کنم:
سه سال پیش قصد داشتم اولین کتابم رو در انتشارات [...] چاپ کنم (با توجه به علاقه ی شخصی خودم به این انتشارات از دوران نوجوانی) طی چند بار مذاکرات غیر حضوری و حضوری، انتشارات [...] ابتدا درخواست هزینه ی چاپ رو از اینجانب داشتند که با مخالفت بنده رو به رو شد و با توجه به پتانسیل بالای استقبال از این کتاب (آینده نگری انتشارات [...]) طی مذاکرات بعدی به بنده پیشنهاد دادند که ابتدای نام مترجمان به نام یکی از استاید مطرحی که نمی خواهم نام ایشان را ذکر کنم باشد و مبلغی از ۸ درصد(!) حق الترجمه که برای اینجانب در نظر گرفته اند را نیز بنده به آن استاد پرداخت نمایم. به نظر شما آیا این منش اخلاق مدارانه است؟ (اگر خودم از نزدیک نمی دیدم این واقعیت رو درباره ی انتشارات [...] باور نمیکردم)
فکر نمی کنم درباره ی کتاب آقای کارن‌پهلو در آنجا معجزه ای اتفاق بیفتد چرا که انتشارات تنها به سود مادی خودش فکر میکند (که تا حدود زیادی هم منطقی است).
از آنجا به پیشنهاد یکی از دوستان کتابم را به انتشارات [...] دادم و سرانجام کتاب چاپ و سه ماه بعد برگزیده ی کتاب فصل شد (کتاب [...]). جالب اینجا است که انتشارات [...] برخلاف قرارداد نام بنده رو به عنوان مترجم دوم (شناسه ی افزوده) بر روی جلد کتاب چاپ کرده و حق الترجمه ی انجانب را نیز بعد از گذشت سه سال هنور نپرداخته و به تماس های اینجانب نیز پاسخ نمی دهد و دوست گذشته ی بنده نیز هیچ مسوولیتی را برعهده نگرفته است.
در پایان آیا باز هم دوستان بر نظرات خودشون اصرار دارند؟ آیا مسوولیت پیامدهای احتمالی رو برعهده می گیرند؟
با آرزوی سربلندی برای همه ی شما

وحید دامن‌افشان: با عرض پوزش از آقای باقری، به دلیل نبود منبع برای ادعاهای مطرح شده، نام ناشران و نام کتاب، حذف شد.

70
اگر قلمی در لاتک وجود داشته باشه می تونید از اون قلم در نوشتارتون استفاده کنید. اگر همین قلم adobe-utopia مد نظر شماست یا وجود فرمت ttf اون، خوب کافیه این قلم رو در ویندوز نصب و سپس اون قلم رو در سندتون معرفی کنید.

72
Xindy / پاسخ : بیرون‌زدگی مدخل‌های نمایه
« : اكتبر 12, 2012, 12:11:08 am »
میشه مثالی از هر یک از این دستورها بگذارید؟ ممنون

73
مشکل حل شد ممنونم.

74
Xindy / پاسخ : بیرون‌زدگی مدخل‌های نمایه
« : اكتبر 11, 2012, 01:02:50 pm »
مقادیری که گفتید رو تغییر دادم اما فقط مشکل بیرون زدگی حل میشه و مشکل خالی موندن انتهای هر سطر برای نمایه هایی بیش از یک سطر به قوت خودش باقیه.
باز هم ممنون از راهنماییتون.

75
با سلام.
تالار رو جستجو کرده بودم ولی مطالبی پیرامون وسط چین شدن عنوان فصل و فهرست مطالب پیدا کردم.
باز هم ممنون.

صفحه: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15