سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


نمایش موضوع ها - M.D

صفحه: [1]
1
گرافیک، جدول و شکل / p column برای xtabular
« : اوت 10, 2012, 02:27:07 pm »
من یک جدول با طول و زیاد و سطرهای طولانی دارم . برای اینکه جدول به صفحهٔ بعد شکسته بشه از xtabular استفاده کردم. مشکل اینجاست که جناب xtabular تعریف p رو برای اینکه سطرهای ستون آخرم که خیلی طولانی هستند رو بشکنه، قبول نمیکنه در حالی که در راهنمای بسته نوشته که دقیقا تعریفهاش مثل tabularهست. یک نمونه پیوست کردم. لطفا راهنمایی کنید.

2
همیشه وارد کردن مراجع به صورت دستی هم زمان زیادی میبره و هم اینکه امکان خطا وجود داره. اما اگر کار رو به یک نرم افزار واگذار کنیم بهترین نتیجه حاصل میشه. برای وارد کردن مراجع در ورد همگی با نرم افزارهایی مثل endnote, reference manager و .... آشنا هستیم. اما در مورد لاتک بهترین نرم افزار معرفی شده تا کنون, Citavi هست که به راحتی هرچه تمام تر این کار رو انجام میده. تنها با وارد کردن فایل مقاله یا کتاب در نرم افزار و یا جستجوی آنلاین بر اساس ISBN و یا DOI به طور اتوماتیک داده های مورد نیاز وارد نرم افزار میشه و با استفاده از برخی تنظیمات ساده میتوان کد BibTeX را تولید کرد و در نهایت با کلیک کردن بروی دکمأ Insert مرجع مورد نظر رو وارد محیط word processor کرد و در مکان مورد نظر قرار داد.

3
سلام مجدد.
من وقتی می خواهم کلمه ای مانند "میشود" یا "نمونه ها" بنویسم به طور عادی باید زیپرشین حروف "می" و "شود" یا "نمونه" و "ها" را به همان شکل و البته به صورت پیوسته و بدون وجود فاصله بنویسد. مشکل من این است که به صورت پیوسته نوشته نمی شوند. آیا مشکل در توزیع من است و یا دستور خاصی را می طلبد؟
 

4
با سلام
مشکلی برای من پیش اومده و اینکه هنگام کار با زیپرشین شمارۀ بخشها و فصلها نمایش داده نمیشه. نمیدانم واقعا مشکل از ویندوزم است یا چیز دیگه. البته این مشکل فقط هنگامم فراخوانی زیپرشین است. لطفا راهنمایی کنید.

5
سلام. من تازه شروع به کار با برنامۀ لاتک کردم. از میک تک 2.9 بیسیک استفاده میکنم. پس از دانلود بستۀ xepersian شروع به نوشتن فارسی طبق دستورات کردم اما هر بار پس از زدن دکمۀ پردازش یک ارور میداد که باید بسته ای رو دانلود کنم. مثل بسته های tipa و persian-modern و چند بستۀ دیگه. آخرین اروری که باهاش مواجه شدم در واقع یک اخطار است اما هیچ خروجی پی دی افی دریافت نمیکنم. اخطار به صورت  I can't write on file `untitled-1.pdf'.
Please type another file name for output:  است. فایل لوگ را هم پیوست کرده ام. لطفا راهنمایی کنید.

صفحه: [1]