سلام، لطفا وارد شوید یا عضو شوید.

دیدن ارسال ها

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - MARZIYE

صفحه: 1 2 3 [4]
46
انجمن تازه‌کاران / شماره گذاری فرمول
« : سپتامبر 06, 2012, 10:10:54 pm »
با سلام و خسته نباشید من فرمولها را با دستور
‎\begin{flushleft}

\end{flushleft}‎
نوشتم حالامیخوابه به بعضی فرمولها شماره بدم میشه راهنمایی کنید

47
شرمنده من متوجه نشدم یعنی قبلا که تا instal  tl  رفتم را کنار بداره و راه جدید شروع کنم من الان نسخه ناقص را هم دارم وقتی command  را باز میکنم چیکار کنم از راهنما زیاد متوجه نشدم چه طوری به مسیر ی که گفتید برم . با تشکر.

48
ایرادی که گفتم ممکنه ربط به نوع ویندوز داشته باشه آخه برای من 7 است و چه جوری میتونم دی وی دی را تهیه کنم اون آدرس که تو سایت بود گزینه ارسال پستی نداشت و چه قدر هزینه میشه؟

49
من قصد جسارت نداشتم من آخه اون را هم امتحان کرده بودم ولی براتون ننوشتم میتونم به فایل قبلی ام برنامه ای اضافه کنم تا برنامه درست بشه ممنون که جواب میدهید.

50
 با سلام قبلا خدمتون عرض کردم من وقتی روی install-tl.bat و install-tl-advanced.bat کلیک راست کرده و run as admin را میزنم صفحه مشکی باز شده و میگه برای ادامه هر دکمه ای را بزنید وقتی میزنم صفحه بسته شده و کاری نمیکند این مشکل را میخواستم برطرف کنم. با تشکر فراوان.

51
با سلام من برنامه زی پرشین را نصب میکنم در مرحله ی  اجرای install-tl.bat , وقتی اجرا میزنم خطا میده و وقتی کلیک راست کرده و run as ad...  را میزنم صفحه مشکی باز شده و میگه هر دکمه ای را برای ادامه بزنید میزنم صفحه یسته میشه ممنون میشم مشکل من را برطرف کنید

52
انجمن تازه‌کاران / پاسخ : خطای \INCLUDE
« : ژوئیه 13, 2012, 04:17:13 pm »
من نمونه شریف را قسمت abstract_fa را فقط عوض کردم

53
انجمن تازه‌کاران / پاسخ : خطای \INCLUDE
« : ژوئیه 13, 2012, 01:40:53 pm »
من اول پایان نامه شریف را باز میکنم بعد در قسمتهای چکیده و فصلها تغییرات را اعمال میکنم و ذخیره میکنم بعد فایل اصلی را اجرا میکنم ولی هیچ تغییری ندارد در یکجا دیدم که باید من اسم فایل را عوض کنم یا در یک راهنما دیدم که دستور \includeرا اجرا میکنی باید در ابتدا \includeonly باشه آیا این موارد که میگم درسته ؟مراحل را من اشتباه میرم؟

54
انجمن تازه‌کاران / پاسخ : خطای \INCLUDE
« : ژوئیه 13, 2012, 01:28:21 pm »
با سلام وخسته نباشید من برنامه زی پرشین را از کسی گرفتم ولی نمونه شریف را خودم دانلود کردم ممکنه مشکل از برنامه یا کامپیوتر باشه

55
انجمن تازه‌کاران / پاسخ : خطای \INCLUDE
« : ژوئیه 11, 2012, 01:11:16 pm »
من نمونه های زیادی را اجرا کردم ولی میخوام پایان نامه ام مثل نمونه شریف باشه که دستور \INCLUDEاجرا نمیشه نمونه را براتون فرستادم ممنون میشم راهنمایی کنید.با تشکر

56
انجمن تازه‌کاران / پاسخ : خطای \INCLUDE
« : ژوئیه 11, 2012, 12:20:26 pm »
من این مراحل را رفتم ولی اجرا نکرد ممکن است مشکل از برنامه باشد چون من از کسی برنامه را گرفتم.با تشکر.

57
انجمن تازه‌کاران / خطای \INCLUDE
« : ژوئیه 11, 2012, 11:39:49 am »
با سلام و خسته نباشید من در نمونه دانشگاه شریف تایپ میکنم  ولی وقتی در قسمت فصلها و مقدمه تایپ میکنم در صفحه اصلی اجرا میکنم اصلا تغییر نمیکنه میشه راهنمایی کنید ؟

صفحه: 1 2 3 [4]